Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 10:54 - А Вие как ще бойкотирате олимпиадата?
Автор: kpuc Категория: Политика   
Прочетен: 1358 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 01.08.2008 11:50



     Може би е редно да започна с уточнението, че олимпийски игри така или иначе не гледам особено много. Нещо ми убягва идеята зад целия "hype" около "най-голямото спортно събитие". От малък съм фен на Цар Футбол и винаги съм приемал на нож твърденията че атлетиката е царица на спортовете.
 
     Действията на китайския режим за потушаване на протестите в Тибет ме направиха твърд привърженик на бойкота на тези олимпийски игри, под каквато и да било възможна форма. Китайската комунистическа партия ще се опита да използва събитието за да се рекламира пред света. Без мен. Е, аз не съм президента Саркози, за да заплаша че няма да присъствам на официалното откриване. Мога да гледам, мога и да не гледам и май действията ми ще се изчерпат с второто. Може пък и да отида да развея тибетския флаг пред китайското посолство на 08.08. Между другото полския премиер Доналд Туск излезе по-мъж от Саркози и ще бойкотира откриването. За безгръбначния му колега, заемащ същия пост тук предполагам че ще се нареди в първите редици. 

    Олимпийските игри отдавна са загубили първоначалния си смисъл, загубил се е дори самия "олимпийски прицип". "Еволюцията" на това спортно състезание през годините го превърна в сблъсък за определяне на по-добрата политическа система. Просто не ми се гледа битката между китайската и американската допинг лаборатории. Евентуално единствено бих проследил опита на Бланка Влашич от Хърватска да счупи световния рекорд на Стефка Костадинова, че май само той ни остана ...


image



Тагове:   как,   Олимпиадата,


Гласувай:
0



1. teodor - И Олимпийските игри се изродиха
01.08.2008 13:39
Аз също мисля почти същото. Олимпиадите се комерсализираха до безумие, силно са политизирани и са свърх грандомански. На всичко отгоре в спортно техническо отношение са далеч под другите световни и континентални спортни състезания.
Китай ще направи всичко възможно за да се рекламира и то при крещящото противоречие с човешките права.
Аз няма да гледам Олимпиадата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kpuc
Категория: Политика
Прочетен: 253251
Постинги: 62
Коментари: 212
Гласове: 554
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031